Działania Agrocentrum
w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się COVID-19.
Realizujemy zamówienia bezpiecznie i według planu.
Szanowni Klienci,
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników, klientów oraz ich rodzin, w ostatnich dniach cała nasza uwaga skoncentrowana jest nad zapewnieniem bezpieczeństwa pracy przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości dostaw naszych produktów.
Na każdym etapie produkcji i transportu dostosowaliśmy nasze procedury organizacyjne i sanitarne, wdrożyliśmy działania prewencyjne, które mają na celu zminimalizować prawdopodobieństwo zakażenia koronawirusem.
Zachowanie bezwzględnego bezpieczeństwa zdrowotnego spowodowało ograniczenie liczby bezpośrednich spotkań z hodowcami. Wsparcie hodowców i stały kontakt jest dla nas priorytetem, dlatego też dbając, aby świadczone przez nas usługi przebiegały bez zakłóceń zachęcamy do kontaktów telefonicznych i mailowych z doradcami i obsługą klienta.
Zauważamy duże zdyscyplinowanie przestrzegania zaleceń i solidarność wśród naszych współpracowników, co jest jedyną drogą do zwalczenia zjadliwego wirusa, czego Państwu i sobie życzymy.
Zapewniamy o swoim zaangażowaniu i wsparciu w dalszej pracy nad bezpieczeństwem zdrowotnym podczas procesów związanych z naszą działalnością.
Z wyrazami szacunku
Zarząd i Pracownicy Agrocentrum
Chesz zamówić zadzwoń do doradcy albo do
Działu Obsługi Klienta 87 424 17 60
biuro@agrocentrum.pl,
zamowienia@agrocentrum.pl
https://agrocentrum.pl/kontakt/bydlo/
https://agrocentrum.pl/kontakt/trzoda-chlewna/
https://agrocentrum.pl/kontakt/drob/